reklama

Dnes ma SME naštvalo

Po tom, čo dnes SME oznámilo, že ruší blogy na svojom portáli, som začal mať skazený deň. Vlak z Bratislavy do Košíc je úplne plný a napriek tomu, že sedím v prvej triede, cítim sa ako sardinka v paradajkovej omáčke. Na sedadle, ktoré je určené pre dvoch cestujúcich sedí ona, ja a pes. Do bufetového vozňa sa nedá dostať a práve mi prišla SMS správa, že mi môj bankový účet podtiekol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

Zrušenie blogov prišlo v najnevhodnejšiu chvíľu.

Podľa internej dohody s vedúcim sekcie blog.sme. sk Tomášom Bellom mi totiž vyplácalo SME síce malú, ale pre mňa veľmi významnú sumu. Ako člen blogerskej skupiny Kappa VIP Blogers, som mal nárok na 1 EUR za každé kliknutie na karmu pri mojich článkoch.

Tých niekoľko tisíc EUR každý štvrťrok mi výrazne pomáhalo plátať môj skromný videcky rozpočet, s ktorým sa v našej krčme v Osadnom dá vyžiť len s odretými ušami.

A od dnes by mal byť mal byť všetkému koniec?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie je potrebná veľká fantázia, aby bolo každému čitateľovi jasné, čo je za týmto bezprecedentným krokom majiteľov SME. Nie sú to peniaze, aj keď väčšina z nás si myslí, že by sme si zaslúžili viac ako jedno úbohé euro za klik na karmu.

Myslím si, že za touto akciou, ktorá likviduje najlepších intelektuálov Slovenska, je ako vždy POLITIKA. Áno, Kappa VIP Blogers hýbu pred voľbami výrazne verejnou mienkou. Investigatívna žurnalistika na portáli SME bije ako budovateľské kladivo do korupčných úradníkov, dopravných policajtov, sexuálnych deviantov, neschopných učiteľov, nenažraných developerov či dokonca do lykožrúta. A to niekomu pekne vadilo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale ja to tak nenechám. Mám rôznych známych. A nielen hore, ale aj DOLE!

Udalosti sa dali aj tak sami do pohybu a z rôznych Smerov mi prichádzajú ponuky na kreovanie volebných programov či základných úspešných volebných téz.

A tak práve dnes, DNES, sa zrodilo moje rozhodnutie vstúpiť do politiky. Áno, týmto dávam verejnú ponuku našej politickej kométe, žiarivej hviezde nášho politického neba, že budem pre nich písať.

DNES prišiel čas, keď odhadzujem svoje rozhodnutie nikdy sa politikou nepošpiniť.

Paliho Kapurková strana. Som váš. Nech SME roztrhne od zlosti.

A budem pre vás písať hoci aj zadarmo.

Alebo aspoň za jednu Kapurkovú.

Juraj Lukáč

Juraj Lukáč

Bloger 
  • Počet článkov:  124
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Elektronik, ktorý sa zamiloval do divočiny a ako východoslovenský chmurnik predpovedá počasie na každý víkend Zoznam autorových rubrík:  Slovenská divočinaMôj priateľ SkúkamDrevorubači a poľovníciStromyNa hranici zdravého rozumuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu