reklama

Ruleta smrti

Už som mal dosť cestovania. Od rána do večera vo vlakoch a autobusoch by unavilo aj koňa. A tak mi desaťminútové čakanie v autobuse na semofore pre dedinkou Vyšný Hrušov ani tak nevadilo. Hlavne, že budem za pol hodinky doma. Naskočila zelená, autobus sa lenivo rozbehol a pohli sme sa rozdrúzganou asfaltkou medzi stromami.  Našťastie bol autobus skutočne lenivý. Pretože uprostred lesa sa proti nám vyrútilo na jednosmerke niekoľko áut, ktoré v okamžiku skončili v priekope. Bol som spokojný, že som sedel v silnejšom vozidle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (92)

Ruleta smrti sa roztočila tento týždeň pri dedine Vyšný Hrušov v okrese Humenné, kde neschopní cestári nevedia už roky opraviť zosuv cesty a radšej dali na úzku, neprehľadnú cestu v lese, semafory. Vtip rulety spočíva v tom, že tento týždeň nastavili na jednej aj druhej strane cesty zapnutie zelenej súčasne. Postarali sa o skvelú zábavu šoférom, ktorí nažhavení na oboch stranách cesty, po desaťminutovom čakaní, sa rútia proti sebe, mysliac si, že sú na jednosmerke.

Vyhráva ten, kto prežije.

Ja som včera vyhral, lebo som sedel v autobuse. Čo sa stalo s tými autami v priekope som sa nedozvedel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fascinuje ma, že tento stav nikoho až tak nezaujíma. Policajtov, novinárov, šoférov... Autá sa proste vytiahnu z priekopy a ide sa ďalej. A o dvadsať minúť je nový štart tejto zaujímavej hry, ktorú nám pripravilo ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií. 

Obrázok blogu
Juraj Lukáč

Juraj Lukáč

Bloger 
  • Počet článkov:  124
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Elektronik, ktorý sa zamiloval do divočiny a ako východoslovenský chmurnik predpovedá počasie na každý víkend Zoznam autorových rubrík:  Slovenská divočinaMôj priateľ SkúkamDrevorubači a poľovníciStromyNa hranici zdravého rozumuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu